Comunicat Gala Premis ACCA 2019

Limitació accessos GALA PREMIS ACCA 2019. La cerimònia es podrà seguir en streaming a través de les nostres xarxes socials

La junta de l’Associació Catalana de Crítica d’Art, d’acord amb les indicacions que aquest matí ha fet públiques el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya en relació al Pla d’actuació del PROCICAT per malalties emergents informa de les afectacions que aquestes tindran sobre el 36 Acte de lliurament de premis ACCA:

L’acte es manté d’acord amb la previsió, avui 11 de març a les 19 h a l’Auditori del MACBA.

L’entrada a l’acte es veurà limitada a un terç de l’aforament de l’auditori, és a dir a una seixantena de persones, pel que només es permetrà l’accés a les persones nominades a premi ACCA i als seus acompanyants.

La resta de socis de l’ACCA i de persones interessades en l’acte, podreu seguir-lo per streaming a través d’Instagram i posiblement Facebook (estem estudinat els sistemes i ho anunciarem a les nostres xarxes socials en breu).

Preguem disculpeu les molèsties que aquestes mesures puguin ocasionar, i aprofitem l’ocasió per felicitar als i les responsables dels projectes nominats.

La Junta

ACCA